.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی بازی در باتلاق ادامه دارد ....
رئیس هیئت فوتبال قام شهر : مردم ماهفروجک اجازه بهره‌برداری از زمین را به باشگاه نساجی نمی‌دهند / مسائل مربوط به توسعه، تجهیز و تکمیل ورزشگاه هیچ ارتباطی با هیات فوتبال ندارد / وظیفه پیگیری بودجه و تخصیص و همچنین اجرای چمن طبیعی با مسئولان استانی است
شمال نیوز : این مسؤول اضافه کرد: زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار ....
رئیس هیئت فوتبال قام شهر : مردم ماهفروجک اجازه بهره‌برداری از زمین را به باشگاه نساجی نمی‌دهند / مسائل مربوط به توسعه، تجهیز و تکمیل ورزشگاه هیچ ارتباطی با هیات فوتبال ندارد  / وظیفه پیگیری بودجه و تخصیص و همچنین اجرای چمن طبیعی با مسئولان استانی است

شمال نیوز: رئیس هیأت فوتبال قائم شهر با بیان اینکه سیستم زهکشی ورزشگاه وطنی معیوب است، گفت: با وجود جمعیت شناور چند ۱۰ میلیونی این استان در طول سال اما اعتباراتی که به مازندران تعلق می‌گیرد محلی بوده و نگاه ملی به این استان نمی‌شود.

به گزارش شمال نیوز، رضا درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  فارس  در خصوص وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس اظهار کرد: مازندران در عرصه ورزش همواره طی ادوار، سرآمد بوده و پرچم‌دار ایران در آوردگاه‌های ملی و بین‌المللی است اما از آن‌سو به‌دلیل فقری که پشت برگ‌های سبز، کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده و دریای آن خفته است، از زیرساخت‌های ضعیفی در حوزه‌های مختلف اعم از راه، صنایع، شهرسازی، گردشگری، ورزش و ... برخوردار است. 

وی افزود: متاسفانه باوجود جمعیت شناور چند ۱۰ میلیونی این استان در طول سال اما اعتباراتی که به مازندران تعلق می‌گیرد محلی بوده و نگاه ملی به این استان نمی‌شود.

*مازندران با ضعف‌های عمده‌ای در زمینه زیرساخت‌های ورزشی مواجه است

درویشی تصریح کرد: استانی با این ظرفیت از مدال‌آوران المپیکی و در زمینه فوتبال که بیش از ۶۰ نماینده از مازندران فقط در لیگ برتر حضور دارند، ولی هنوز در داشتن کمپ‌های تمرینی یا محل برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی با ضعف عمده‌ای مواجه است. باورکردنی نیست ما در قائمشهر با توجه به اینکه تیم لیگ‌برتری داریم اما هتل مناسب و در خور شان باشگاه‌های حرفه‌ای نداریم و تیم‌ها بالاجبار باید در ساری و بابلسر اسکان پیدا کنند.

*کمپ مناسبی برای اسکان و انجام تمرینات نداریم

رئیس هیات فوتبال قائم‌شهر با عنوان اینکه یکی از دغدغه‌های هواداران نساجی انتقال تمرینات از تهران به مازندران است، خاطرنشان کرد: چه مالک و چه مدیرعامل باشگاه درصدد این هستند که تمرینات تیم نساجی به مازندران انتقال یابد اما متاسفانه کمپ مناسبی برای اسکان و انجام تمرینات نداریم، البته رایزنی‌هایی با برخی مجموعه‌ها انجام شده که هنوز به نتیجه نرسیده است.

*مردم ماهفروجک اجازه بهره‌برداری از زمین را به باشگاه نساجی نمی‌دهند

این مسؤول اضافه کرد: زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این زمینه باشگاه را یاری کنند.

وی اضافه کرد: آقای حدادیان مالک باشگاه وعده‌هایی درخصوص احداث کمپ تمرینی اعم از محل اقامت، زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی برای تمرین، مجموعه بدنسازی، مجموعه آبی، ایجاد خزانه چمن طبیعی برای چمن ورزشگاه شهید وطنی و همچنین احداث مجتمع تجاری تفریحی را در این زمین داده‌اند که جا دارد مسوولان محترم بستر را برای فعالیت سرمایه‌گذار فراهم کنند.

*هواشناسی وقوع سیل را پیش‌بینی کرده بود

درویشی در ادامه درباره اتفاقاتی که در بازی نساجی و پرسپولیس رخ داد، عنوان کرد: هواشناسی از چند روز قبل هشدارهای لازم را مبنی بر وقوع سیل داده بود، باشگاه نساجی هم درخواست داشت این بازی یک روز زودتر برگزار شود، شرایط جوی کاملاً در وضعیت بحرانی قرار داشت و بیش از ۱۲ درجه کاهش دما داشتیم. 

رئیس هیات فوتبال قائم‌شهر ادامه داد: حتی ما پیشنهاد دادیم بازی یک روز دیرتر برگزار شود اما به اصرار باشگاه پرسپولیس مبنی بر فشردگی بازی‌های آینده و همچنین بهم‌خوردن برنامه‌های تیم نساجی ما مجبور شدیم به هر شکل ممکن، زمین را مهیای انجام بازی کنیم، در هیچ ورزشگاهی حتی اگر از مجهزترین امکانات برخوردار باشند، در چنین شرایط آب‌وهوایی، بازی برگزار نمی‌شود اما به هر ترتیب این دیدار انجام شد.

*سیستم زهکشی ورزشگاه وطنی معیوب است

این مسوول با اعلام اینکه سیستم زهکشی ورزشگاه شهید وطنی از سه سال گذشته به‌دلیل احداث سکوی ضلع غربی، نصب اسکوربورد و دکل‌های نوری تقریباً از بین رفته بود. با آغاز عملیات عمرانی احداث سکوی ضلع شرقی، این سیستم معیوب شد و ما کاملاً مطلع بودیم که با مشکل آبگرفتگی مواجه خواهیم شد. به همین منظور با همت پرسنل ورزشگاه و شهرداری قائمشهر به هر روش ممکن، سعی داشتیم آب را تخلیه کنیم.

*آبگرفتگی ربطی به کاور ندارد

وی با اشاره به اینکه اگر زمین کاور هم داشت، باز هم آب نفوذ می‌کرد و اصولاً شهرهایی مثل تبریز که با بارش برف مواجهند، از کاور استفاده می‌کنند، وگرنه آب‌وهوای قائمشهر به‌گونه‌ای نیست که زمین نیاز به کاور داشته باشد، گفت: اتفاقاً در تابستان برای جلوگیری از سوختگی چمن مصنوعی، به کاور نیاز داریم، ضمن اینکه ما در طول بازی شاهد باد و بارش شدید باران بودیم.

درویشی تاکید کرد: دوای درد این زمین فقط سیستم مناسب زهکشی بود، در طول سال‌هایی که ورزشگاه وطنی دارای چمن مصنوعی بوده، شدیدترین بارندگی‌ها را تجربه کردیم اما به‌دلیل سالم بودن زهکشی به‌هیچ عنوان آب‌گرفتگی اینچنینی را شاهد نبودیم، هرچند این مسئله را باید در نظر داشته باشیم که گاهی اوقات میزان بارش‌ها در مازندران به‌گونه‌ای است که سیستم زهکشی پاسخگو نیست و باید بازی لغو شود.

*باشگاه نساجی مدت‌هاست که درخواست تعویض چمن را داده است

رئیس هیات فوتبال قائمشهر با اعلام اینکه مدت‌ها است که باشگاه نساجی به‌دلیل فشاری که بر روی بازیکنان این تیم به‌دلیل بازی روی چمن مصنوعی می‌آید، درخواست داشته تا چمن طبیعی جایگزین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی شود، تصریح کرد: حتی در سال جاری شاهد حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودیم.

این مسوول ادامه داد: ایشان در حضور مسوولان استانی و رسانه‌ها قول دادند که به احداث سکوی ضلع شرقی و تعویض چمن ردیف بودجه تعلق گیرد، بنا به اظهار مسوولان، بودجه هر دو پروژه تنظیم و تخصیص پروژه سکو نیز انجام شده و شاهد عملیات اجرایی آن هستیم اما بنا به اظهارات دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پروژه تعویض چمن به‌دلیل نبود وقت مناسب، بین نیم‌فصل و یا نهایتاً پایان فصل انجام می‌شود.

درویشی یادآور شد: حتی مالک باشگاه نساجی بارها به مسئولان اعلام کرد که نگران هزینه نگهداری چمن طبیعی نباشند. باشگاه نساجی در این زمینه به اداره ورزش کمک خواهد کرد، این لطفی است که آقای حدادیان دارد و وظیفه اصلی بازهم به‌دوش اداره ورزش است.

* هیات فوتبال مستاجر اداره ورزش است

رئیس هیأت فوتبال قائمشهر یادآور شد: هم‌اکنون زمین چمن ورزشگاه وطنی و ساختمان آن، تحت اجاره هیات فوتبال قرار دارد و وظیفه این هیأت نیز به‌عنوان یک مستاجر کاملاً مشخص است، مسائل مربوط به توسعه، تجهیز و تکمیل ورزشگاه هیچ ارتباطی با هیات فوتبال ندارد و ما به‌عنوان یار و کمک‌حال باشگاه نساجی برای برگزاری بازی‌ها نهایت همکاری را انجام می‌دهیم. 

این مسؤول، عنوان کرد: جا دارد به‌منظور تنویر افکار عمومی این مسئله را عنوان کنم که باشگاه نساجی برای برگزاری بازی و امور جاری آن، هزینه‌های مرتبط را پرداخت می‌کند و با وجود برخی شایعه‌پراکنی‌ها، هیچ درآمدی در این میان متوجه هیات فوتبال نیست.

*هرگونه کمکی که از دست‌مان ساخته باشد، دریغ نمی‌کنیم

وی در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم وظیفه پیگیری بودجه و تخصیص و همچنین اجرای چمن طبیعی با مسئولان استانی است، ما هم به‌عنوان عضوی از زیرمجموعه دستگاه ورزش، هرگونه کمکی که از دست‌مان ساخته باشد، دریغ نمی‌کنیم و هدف همه ما حفظ، بقا و پیشرفت تیم نساجی در لیگ برتر است که امیدواریم با درایت آقای حدادیان مالک باشگاه و همچنین آقای امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.